مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 22:442019-10-20بين الملل

جدیدترین تصاویر از تاسیسات نفتی سعودی بعد از حمله موشکی یمن


عربستان سعودی روز جمعه مجددا تعدادی از خبرنگاران را به بازدید از تاسیسات نفتی این کشور بعد از حمله موشکی یمن و همچنین مشاهده روند تعمیر و بازسازی تاسیسات آسیب دیده بُرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، عربستان سعودی روز جمعه هفته گذشته تعدادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های خبری را به بازدید از تاسیسات آسیب دیده پالایشگاه آرامکو برد و لوله های نفتی ذوب شده و تجهیزاتی که بعد از حمله موشکی یمن دچار خسارت و آسیب جدی شده بودند را به آنها نشان داد.

  براساس این گزارش، حملات موشکی 14 سپتامبر(37 روز پیش) به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو بدترین حملات به پالایشگاههای نفتی از زمان حمله صدام به میادین نفتی کویت در سال 1991 بود.

  عربستان سعودی و آمریکا این حملات را به توان موشکی ایران نسبت داده اند.

این درحالیست که انصارالله یمن از همان ابتدا مسئولیت این حملات را برعهده گرفت و ایران نیز ادعای ریاض و واشنگتن را در این زمینه قاطعانه رد کرده است.

رویترز می گوید که خبرنگاران در تاسیسات نفتی ابقیق که یکی از بزرگترین کارخانه های تصفیه نفت است برجهای سیاه و ذوب شده این تاسیسات را مشاهده کردند.

خالد بوریک معاون مدیرعامل شرکت آرامکو به خبرنگاران گفت که در پالایشگاه ابقیق 15 دکل نفتی و دیگر تاسیسات هدف اصابت موشک قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین تصاویر از تاسیسات نفتی سعودی بعد از حمله موشکی یمن

جدیدترین تصاویر از تاسیسات نفتی سعودی بعد از حمله موشکی یمن