مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 04:342019-10-21بين الملل

سانا: ارتش ترکیه و مزدورانش شهر راس العین را اشغال کردند


رسانه های رسمی سوریه اعلام کردند، نیروهای ارتش ترکیه و مزدوران هم پیمان آن از بین شورشیان ارتش آزاد سوریه روز یکشنبه به تجاوز خود به خاک سوریه ادامه دادند و شهر راس العین واقع در حومه شمالی حسکه را اشغال کردند.

- سانا: ارتش ترکیه و مزدورانش شهر "راس العین" را اشغال کردند رسانه های رسمی سوریه اعلام کردند، نیروهای ارتش ترکیه و مزدوران هم پیمان آن از بین شورشیان "ارتش آزاد سوریه" روز یکشنبه به تجاوز خود به خاک سوریه ادامه دادند و شهر راس العین واقع در حومه شمالی حسکه را اشغال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای سوریه دموکراتیک به طور کامل از شهر راس العین عقب نشینی کردند و نظامیان ترکیه و مزدوران شان این شهر را به اشغال خود درآوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری، حمله متجاوزان ترکیه به شهر راس العین منجر به تخریب تعداد زیادی از منازل و تاسیسات حیاتی و آواه شدن شماری از ساکنان آن شد.

خبرنگار سانا در حسکه گزارش داد: نیروهای متجاوز ترکیه با همکاری با گروهک های تروریستی با ادامه تجاوز خود به خاک سوریه، شهرک راس العین در حومه شمالی غربی حسکه را پس از محاصره و شلیک به آن، اشغال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانا: ارتش ترکیه و مزدورانش شهر راس العین را اشغال کردند

سانا: ارتش ترکیه و مزدورانش شهر راس العین را اشغال کردند