مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 05:232019-10-21سياسي

تصاویر جدید در تکمیل جزییات مرحله دوم عملیات نصر من الله ارتش یمن


رسانه جنگ که اخبار جنگ در یمن را مخابره می کند در راستای تکمیل جزییات مرحله دوم عملیات نصر من الله تصاویر و ویدیوهای جدیدی را از این عملیات منتشر کرد.

- تصاویر جدید در تکمیل جزییات مرحله دوم "عملیات نصر من الله" ارتش یمن رسانه جنگ که اخبار جنگ در یمن را مخابره می کند در راستای تکمیل جزییات مرحله دوم عملیات "نصر من الله" تصاویر و ویدیوهای جدیدی را از این عملیات منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المسیره، رسانه جنگ یمن شامگاه یکشنبه در راستای تکمیل صحنه های مرحله دوم عملیات نصر من الله ارتش و کمیته های مردمی یمن، تصاویر و ویدیوهای جدیدی را منتشر کرد.

عملیات نصر من الله پیشتر توسط رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن وابسته به جنبش انصارالله در محور نجران و علیه نیروهای دولت مستعفی و ائتلاف متجاوز عربی انجام شده بود.

تصاویر و ویدیوهای منتشر شده توسط رسانه جنگ یمن بخشی از پیشروی نیروهای پیاده نظام و یگان های نظامی یمن از مسیرهای مختلف برای حمله به مواضع و مقابله با خودروهای حامل صدها مزدور دشمن را نشان می دهد که درحال فرار هستند.

در تصاویر و ویدیوهای مذکور برخی از غنایم پیشرفته و متنوع از جمله سلاح شخصی و مهمات، توپخانه و خمپاره انداز، سلاح های زرهی و تجهیزات جنگی دیگر نشان داده شده که توسط رزمندگان ارتش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر جدید در تکمیل جزییات مرحله دوم عملیات نصر من الله ارتش یمن

تصاویر جدید در تکمیل جزییات مرحله دوم عملیات نصر من الله ارتش یمن