مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:172019-10-21اقتصادي

2 میلیون نفر از شهروندان تهرانی در بافت فرسوده زندگی می کنند


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در تهران حدود 2 میلیون نفر در مناطقی زندگی می کنند که بافت فرسوده محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران صبح امروز در نشست تخصصی بهسازی لرزهای نسبی ساختمان های متداول شهر تهران گفت: باید اشاره ای به کارهای عمده سازمان مدیریت بحران کنم تا آشنایی اولیه با اقدامات این سازمان ایجاد شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زلزله محتمل ترین خطر تهدید کننده تهران است به همین دلیل سامانه تخمین سریع خسارات و تلفات زلزله شهر تهران در حال آماده سازی است.

کرمی محمدی گفت: این سامانه به واسطه سنسورهای نصب شده در بخش های مختلف شهر تهران می تواند به سرعت میزان خسارت ایجاد شده و تلفات ایجاد شده را تخمین بزند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: همچنین سامانه هشدار سریع وقوع زلزله در دست اجرا است که به واسطه همان سنسورها می تواند تنها چند ثانیه قبل از رسیدن زلزله به شهر تهران ما را خبر کند تا حداقل شیرهای گاز و آب بسته شود.

وی افزود: همچنین قرار است 130 دکل مخابراتی بزرگ در سطح شهر تهران نصب شود تا ارتباط پایدار را بعد از وقوع زلزله تامین کند که البته این سیستم در مراحل طراحی اولیه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون نفر از شهروندان تهرانی در بافت فرسوده زندگی می کنند

2 میلیون نفر از شهروندان تهرانی در بافت فرسوده زندگی می کنند