مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:462019-10-21حوادث

اگر تهران زلزله بیاید 4/5 میلیون نفر زیر آوار می مانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران صبح امروز در نشست تخصصی بهسازی لرز های نسبی ساختمان های متداول شهر تهران گفت: - اگر تهران زلزله بیاید 4.

5 میلیون نفر زیر آوار می مانند / 19 میلیون نفر جمعیت کشور در محلات حاشیه نشین هستند رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر گفت: در تهران 4.

5 میلیون نفر در مناطقی زندگی می کنند که اگر زلزله ای با قدرت 6 تا 7 ریشتر به وقوع بپیوندد این افراد زیر آوار خواهند ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران صبح امروز در نشست تخصصی بهسازی لرز های نسبی ساختمان های متداول شهر تهران گفت: باید اشاره ای به کار های عمده سازمان مدیریت بحران کنم تا آشنایی اولیه با اقدامات این سازمان ایجاد شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زلزله محتمل ترین خطر تهدید کننده تهران است به همین دلیل سامانه تخمین سریع خسارات و تلفات زلزله شهر تهران در حال آماده سازی است.

کرمی محمدی گفت: این سامانه به واسطه سنسور های نصب شده در بخش های مختلف شهر تهران می تواند به سرعت میزان خسارت ایجاد شده و تلفات ایجاد شده را تخمین بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر تهران زلزله بیاید 4/5 میلیون نفر زیر آوار می مانند

اگر تهران زلزله بیاید 4/5 میلیون نفر زیر آوار می مانند