مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:272019-10-21اقتصادي

رفع نابسامانی های اقتصادی با حمایت از صادرکنندگان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: صادرکنندگان از آن رو که طلایه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که به دنبال خلق ثروت، - رفع نابسامانی های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان هستند، همواره شایسته تکریم و تحسین اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود شهرکی، در پیامی به مناسبت روز ملی صادرات اظهار کرد: 29 مهرماه روز پاسداشت از تلاش های بی وقفه صادرکنندگان کشور عزیزمان است، انسان هایی که با درایت و زحمات شبانه روزی خود علاوه بر توجه به بازار داخل، در امر صادرات و گسترش بازارهای خارجی نیز اهتمام می ورزند و پرچم کشورمان را در اقصی نقاط دنیا برافراشته اند.

وی افزود: صادرکنندگان از آن رو که طلایه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که به دنبال خلق ثروت، رفع نابسامانی های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان هستند، همواره شایسته تکریم و تحسین اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: البته در این مسیر و در این برهه از زمان، قطعا به منظور توسعه صادرات غیرنفتی و همچنین رسیدن به اهداف مورد نظر و بی اثر کردن نقش تحریم های ظالمانه، تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نابسامانی های اقتصادی با حمایت از صادرکنندگان

رفع نابسامانی های اقتصادی با حمایت از صادرکنندگان