مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:332019-10-21اجتماعي

حدود 2 میلیون تهرانی در بافت فرسوده زندگی می کنند


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارائه آموزش های مقدماتی مدیریت بحران به بیش از 12 هزار و 200 دانش آموز در شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کرمی محمدی در نشست تخصصی بهسازی لرزه ای نسبی ساختمان های متداول شهر تهران که صبح امروز در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، برگزار شد، گفت: واقعیت این است که زلزله محتمل ترین خطر طبیعی است که همواره تهران را تهدید می کند و ما چاره ای نداریم جز این که در برابر این خطر آماده باشیم.

وی با بیان این که سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به دنبال تعبیه و بهره برداری از سامانه تخمین سریع خسارات و تلفات در تهران است، تصریح کرد: با استفاده از این سامانه یک سری سنسور در داخل شهر و حاشیه شهر تهران وصل می شود و این سنسور ها قبل از وقوع زلزله هشدارهای لازم را به دستگاهها و سازمان ها خواهند داد.

همچنین با استفاده از این سامانه یک سری اطلاعات دیگر به ما داده خواهد شد.

کرمی محمدی همچنین از نصب دکل های برقراری ارتباط در زمان بحران در 130 نقطه از پایتخت خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده و در آینده به مرور این دکل ها در نقاط مختلف شهر و اطراف تهران نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 2 میلیون تهرانی در بافت فرسوده زندگی می کنند

حدود 2 میلیون تهرانی در بافت فرسوده زندگی می کنند