مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:462019-10-21سياسي

سرانجام دو فرمان رییس جمهوربه شهرداری/منشا بوی نامطبوع تهران نیست


رییس شورای شهر تهران، در خصوص فعالیت های انجام شده در خصوص بوی نامطبوع اتوبان تهران-قم و حفظ ابنیه تاریخی تهران توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، می گوید: رییس جمهور این مسئولیت را به شهرداری تهران نداده اند و منشا بوی نامطبوع اتوبان تهران-قم خارج از تهران است.

وی معتقد است: این تکلیف به وزیر کشور سپرده شده که وزیر کشور هم خود به خود از شهرداری تهران در این خصوص کمک خواهد خواست.

هاشمی اضافه می کند: دستگاه های مختلفی در حال کار بر روی این موضوع هستند و به نتایجی هم رسیده اند اما هنوز گزارش قطعی در این رابطه در اختیار شورا قرار نگرفته است اما تا آن جا که می دانم هم وزارت کشور، هم محیط زیست و هم مسئولان منطقه حسن آباد و کهریزیک تلاش هایی در خصوص کاهش حد بود در منطقه انجام داده و به نتایجی هم رسیده اند، من چند بار از آن مسیر عبور کردم و احساسم این بود که وضعیت بود نا مطبوع در این محدوده بهتر شده است.

بوی اتوبان تهران-قم کاهش پیدا کرده است رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در مسیر اتوبان تهران-قم چند نقطه وجود دارد که تمرکز بوی نامطبوع در آن محدوده ها بیشتر است از جمله شهرک چرم، دامداران و کهریزیک، می گوید: زباله سوزی که در این محدوده انجام می شود، زمین های کشاورزی که در برخی از ماه های سال از کود استفاده می کند و مسیر باد هم در تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام دو فرمان رییس جمهوربه شهرداری/منشا بوی نامطبوع تهران نیست

سرانجام دو فرمان رییس جمهوربه شهرداری/منشا بوی نامطبوع تهران نیست