مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:562019-10-21بين الملل

عملکرد بی شرمانه رییس کمیسیون ملی تجاری آمریکا در تهمت به چین


رادیو و تلویزیون مرکزی چین روز دوشنبه با انتشار تفسیری، عملکرد بی شرمانه «پیتر ناوارو» رییس کمیسیون ملی تجاری آمریکا را در سیاه نمایی و تهمت به چین به شدت مورد انتقاد قرار داد.

- رادیو و تلویزیون مرکزی چین روز دوشنبه با انتشار تفسیری، عملکرد بی شرمانه پیتر ناوارو رییس کمیسیون ملی تجاری آمریکا را در سیاه نمایی و تهمت به چین به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو بین المللی چین، گزارش اخیر رسانه های آمریکا از جمله CNN، با افشاگری یک پژوهشگر استرالیایی، پیتر ناوارو مجبور به اعتراف شد که وی در چندین کتاب تالیف خود از جمله مرگ به دست چین ، از سخنان یک اقتصاددان بسیار متخاصم در برابر چین به نام رون وارا (Ron Vara) استناد کرده که اصلا وجود خارجی ندارد و نام این شخص تنها از تلفظ نام خودش ساخته شده تا به این وسیله بتواند نظراتش را بیان کند.

وی همچنین در این باره توجیه کرد: در نهایت یکی این شوخی های پنهانی را کشف کرد.

در مقاله یاد شده آمده است: آن چه مایه تعجب و غیر قابل درک است، این است که پس از افشاگری دروغ پیتر ناوارو، این مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا در امور چین که خود را یک کارشناس و پژوهشگر مدعی می داند، به هیچ وجه احساس شرم نکرده و تنها دروغ خود را یک شوخی پنهانی در چند سال گذشته توجیه کرده که این اقدامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بی شرمانه رییس کمیسیون ملی تجاری آمریکا در تهمت به چین

عملکرد بی شرمانه رییس کمیسیون ملی تجاری آمریکا در تهمت به چین