مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:092019-10-21ورزشي

ارسال 357 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار


دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار از ارسال 357 مقاله به دبیرخانه همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار خبر داد.

- دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار خبر داد: ارسال 357 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار از ارسال 357 مقاله به دبیرخانه همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار خبر داد.

هیمن محمدی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه یکم و دوم مهر ماه در دانشگاه کردستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این همایش با همکاری دانشگاه سلیمانیه برگزار می شود، افزود: این همایش پیرامون تاثیرات ورزش و سلامتی بر توسعه پایدار برگزار می شود.

دبیر اجرایی همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار اعلام کرد: 357 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که 94 مورد از آنها رد شده و 212مورد در قالب پوستر پذیرش و 51 مقاله نیز به عنوان سخنرانی ارائه خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری 12 کارگاه آموزشی در این همایش خبر داد و گفت: سه نشست سه جانبه نیز در این همایش برگزار خواهد شد که اولین نشست بین دانشگاه کردستان، دانشگاه سلیمانیه و انجمن آسیب شناسی حرکات اصلاحی ایران، دومین نشست بین دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 357 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار

ارسال 357 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار