آمار نارضایتی مشترکان از وضعیت تلفن ثابت و همراهوضعیت شکایت های ثبت شده از هر یک از اپراتورها در حوزه تلفن همراه و ثابت در گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شده است. - مهم ترین نتایج حاصل از تحلیل داده های استخراج شده حاکی از آن است که تعداد کل شکایت های ثبت شده از شرکت همراه اول در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری شش درصد کاهش داشته است. بیش ترین شکایت مشترکین از شرکت همراه اول مربوط به عدم آنتن دهی (عدم دسترسی به شبکه پرسرعت 3G و 4G) و پیامک متنی است. از مجموع 1428شکایت ثبت شده در بازه شهریورماه 893 مورد (حدود 63 درصد) رسیدگی شده است. از طرفی تعداد کل شکایت های ثبت شده از شرکت ایرانسل در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری تغییر محسوسی نداشته است. بیش ترین شکایت مشترکین از شرکت ایرانسل مربوط به خدمات مالکیت و سیم کارت، پیامک متنی و عدم آنتن دهی (عدم دسترسی به شبکه پرسرعت 3G و 4G) است. از مجموع 888 شکایت ثبت شده در بازه شهریورماه 586 مورد (حدود 66 درصد) رسیدگی شده است. همچنین تعداد کل شکایت های ثبت شده از شرکت رایتل در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری، افزایش 29. 5 درصدی داشته است. بیش ترین شکایت مشترکین از شرکت رایتل مربوط به خدمات مالکیت و سیم کارت بوده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |