مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:532019-10-21اقتصادي

ازدواج سفید در ایران کج کارکرد است / افزایش میزان خالص ازدواج


یک استاد دانشگاه با بیان این که مطالعات نشان می دهد تاخیر در ازدواج در ایران عمدتا خود خواسته است گفت: اگر تاخیر در ازدواج منجر به توانمند سازی فرد شود مطلوب است.

- ازدواج سفید در ایران "کج کارکرد" است / افزایش میزان خالص ازدواج یک استاد دانشگاه با بیان این که مطالعات نشان می دهد تاخیر در ازدواج در ایران عمدتا خود خواسته است گفت: اگر تاخیر در ازدواج منجر به توانمند سازی فرد شود مطلوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهلا کاظمی پور در نشست بررسی تاثیر فضای مجازی بر ازدواج جوانان با بیان این که در روند ازدواج شاهد تغییراتی بوده ایم گفت: یکی از متفکران به نام اینگلهارت موضوع تغییرات ارزشی را در این خصوص مطرح کرده است.

بر اساس این نظریه کم یابی به معنای این که افراد بیشترین ارزش را برای چیزهایی قائل می شوند که کمیاب است یکی از دلایل تغییرات ارزشی در حوزه ازدواج است.

به این ترتیب که جوانان در خصوص برنامه های زندگی شان اولویت بندی می کنند و مطالعات نشان می دهد که اولویت زندگی جوانان به ویژه در مورد دختران تحصیل است چرا که آنها نگران هستند همزمان با ازدواج همسرشان با ادامه تحصیل آنها موافقت نکند.

همچنین اولویت بعدی آنها در خصوص شغل است همان طور که می دانید هر دوی این موضوعات از جمله مسائل کمیاب در زندگی ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج سفید در ایران کج کارکرد است / افزایش میزان خالص ازدواج

ازدواج سفید در ایران کج کارکرد است / افزایش میزان خالص ازدواج