مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:552019-10-21اقتصادي

افزایش قیمت برق در اصفهان ارتباطی با حذف قبوض کاغذی ندارد


مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: از اردیبهشت امسال افزایش هفت درصدی تعرفه برق را شاهد بودیم و هیچ ارتباطی بین حذف قبوض کاغذی با افزایش وجوه مصرف برق در ماه های اخیر وجود ندارد.

- حمیدرضا پیرپیران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حذف قبوض کاغذی ارتباطی با افزایش تعرفه برق خانگی ندارد، اظهار داشت: از خردادماه تا پایان شهریورماه شماره های تلفنهای بیش از 97 درصد مشترکین دریافت شده است و سه درصد باقیمانده به باغات و مکان های خالی از سکنه مربوط می شود.

وی افزود: برای جمع آوری شماره تلفن ها ارتباط تنگاتنگ و پیوند ارتباطی محکمتری بین مشترکین با شرکت توزیع برق شهرستان برقرار شد.

مزایای حذف قبوض کاغذی از حفظ محیط زیست تا ارتباط تنگاتنگ با مشترکین مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان دو میلیون و 600 هزار مشترک وجود دارد و سالانه در 6 دوره، 16 میلیون قبض کاغذی صادر می شد، ابراز داشت:حذف قبوض کاغذی تاثیر مهمی در حفظ محیط زیست و پیشرو بودن اصفهان در دولت الکترونیک داشته است.

لینک ارسالی در پیامک حاوی تمام جزییات قبض مصرفی مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه قبض مصرفی مشترکین خانگی از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می شود، ابراز داشت: پیامک قبض حاوی لینکی است که دسترسی به تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت برق در اصفهان ارتباطی با حذف قبوض کاغذی ندارد

افزایش قیمت برق در اصفهان ارتباطی با حذف قبوض کاغذی ندارد