مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:362019-10-21بين الملل

تاکید عبدالمهدی بر لزوم حمایت بین المللی از عراق در نبرد با تروریسم


نخست وزیر عراق در جریان دیدار با همتای نروژی خود بر نیاز کشورش به حمایت بین المللی در زمینه مقابله با تروریسم تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق امروز (دوشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ارنا سولبرگ ، همتای نروژی خود اظهار کرد: پیروزی عراق بر تروریسم مانع از انتقال گروه های تروریستی از منطقه به مناطق دیگر جهان شد.

وی افزود: عراق در زمینه مقابله با تروریسم به حمایت و دستیابی به همکاری در روابط استراتژیک خود برای حفظ حاکمیت و استقلال نیاز دارد.

سولبرگ نیز بر پایبندی کشورش به شراکت با عراق در زمینه مقابله با تروریسم تأکید کرد و گفت که در دیدار با عبدالمهدی راه حل های لازم برای پایان دادن به نزاع ها در سوریه و منطقه را بررسی کرده اند.

در همین راستا، دفتر نخست وزیر عراق با صدور بیانیه ای درباره جزییات دیدار عبدالمهدی و سولبرگ نوشت: دو طرف درباره روابط میان دو کشور در تمامی زمینه ها، استفاده از تجربه و شرکت های نروژی در روند بازسازی عراق، تداوم همکاری در زمینه مقابله با تروریسم و مسائل منطقه ای رایزنی کردند.

عبدالمهدی در این دیدار تأکید کرد: نروژ تجربه موفقی در زمینه سرمایه گذاری دارد و شرکت های آن که از مهارت بالایی برخوردار هستند، می توانند در روند بازسازی عراق سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عبدالمهدی بر لزوم حمایت بین المللی از عراق در نبرد با تروریسم

تاکید عبدالمهدی بر لزوم حمایت بین المللی از عراق در نبرد با تروریسم