مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:362019-10-21دانش

افتتاح آزمایشگاه فین تک با حضور معاون علمی رییس جمهور


آزمایشگاه فین تک، با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت ارتباط فردا، این آزمایشگاه با هدف ارائه خدماتی از جمله فضای استقرار، آموزش و زیرساخت های نوین مبتنی بر فناوری های مالی به دانشجویان و با تمرکز بر حوزه های فین تک، بلاک چین، هوش تجاری، سرویس های تجزیه و تحلیل، هوش مصنوعی و سرویس های ابری راه اندازی شده است.

راه اندازی آزمایشگاه فین تک یکی از برنامه های توسعه خدمات مرکز نوآفرینی فردا (فینووا) برای ایجاد ارتباط مستمر با دانشگاه است و افتتاح این آزمایشگاه یکی از مهم ترین برنامه های توسعه فعالیت فینووا در سال 98 خواهد بود.

در همین راستا فینووا قصد دارد با کمک شرکت ارتباط فردا و انتقال امکانات خود به فضای دانشگاه، در شناسایی و جذب تیم های نخبه موثر واقع شده و در سطح دانشگاه نیز قابلیت ها و عملکرد خود را به خوبی نشان دهد.

آرین افشار، مدیر فینووا درباره فرصت های سرمایه گذاری این مرکز می گوید: ما روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در حوزه های مرتبط با سبد سرمایه گذاری فینووا ایجاد کرده ایم که شامل مواردی نظیر اعتبارسنجی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزمایشگاه فین تک با حضور معاون علمی رییس جمهور

افتتاح آزمایشگاه فین تک با حضور معاون علمی رییس جمهور