مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:462019-10-21اقتصادي

کتاب های حسابداری دانشگاهی را چگونه خریداری کنیم؟


معرفی راه آسان خرید کتاب های حسابداری برای دانشجویانی که در این رشته تحصیل یا کار می کنند، کمک بزرگی به آن ها به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا به اعلام آژانس کتاب ، حسابداری یکی از رشته های پرطرفدار در ایران و حتی سراسر جهان است و به همین علت کتاب های حسابداری دانشگاهی خصوصاً کتاب هایی مثل مبانی و روش های عمومی حسابداری و یا مجموعه دوجلدی اصول حسابرسی 1 و 2 که توسط سازمان حسابرسی منتشر می شود، همواره از تقاضای بالایی در بازار نشر کشور ما برخوردارند.

کتاب های حسابداری دانشگاهی بسیار متنوع اند و توسط ناشران گوناگون به بازار عرضه می شود و دانشجویان در مقاطعی از سال به صورت حضوری در کتاب فروشی ها و مراکز نشر آن ها را خریداری می کنند.

خرید حضوری کتاب های حسابداری دانشگاهی با مشکلاتی از جمله تردد در ترافیک و ازدحام شهر و کمیاب شدن این کتاب ها در برخی اوقات سال، همراه است به همین دلیل خرید آنلاین کتاب های حسابداری دانشگاهی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای دانشجویان حسابداری و افراد شاغل در این حرفه باشد.

در این گزارش، کارشناسان آژانس کتاب مزایای خرید آنلاین کتاب های حسابداری دانشگاهی را به اختصار برای مخاطبان این رشته تشریح کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های حسابداری دانشگاهی را چگونه خریداری کنیم؟

کتاب های حسابداری دانشگاهی را چگونه خریداری کنیم؟