مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:482019-10-21اجتماعي

کمک به مدارس باید اختیاری باشد


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از همه مدیران مدارس انتظار و توقع داریم که اگر می خواهید مشارکتی از سوی خانواده ها هم داشته باشید مشارکت دلخواهانه و اختیاری باشد و به سیستم آموزش پرورش اعتماد القاء کند و غیر از این را نخواهیم پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد اسکندری نسب امروز در همایش اولیاء و مربیان استان کرمان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان کرمان در حوزه انجمن اولیاء و مربیان چهار سال متوالی رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی به اندازه آموزش و پرورش با والدین در ارتباط نیست، گفت: این مسئله فرصت خوبی در اختیار نظام تعلیم و تربیت است که به نحو مطلوب و شایسته از آن استفاده کند.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت و توانمندی خانواده که رکن اصلی تعلیم و تربیت است، استفاده کنیم، زیرا خانواده اولین نهادی است که دانش آموزان در آن آموزش و تربیت یاد می گیرد.

اسکندری نسب بیان داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیشتر از 20 بار به نقش و مشارکت خانواده اشاره شده است و ما امروز معتقدیم نقشه راه ما در آموزش و پرورش سند تحول است باید به این نقش و مشارکت اهمیت دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به مدارس باید اختیاری باشد

کمک به مدارس باید اختیاری باشد