مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:092019-10-21سياسي

خدمات دیجیتالی نیاز اصلی آینده گردشگری استان اردبیل


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارایه خدمات مختلف در بستر وب، خدمات دیجیتالی نیاز اصلی آینده گردشگری استان اردبیل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر فلاحی در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح سفرهای آسان برنامه ریزی موسوم به طرح ساب که در نگارخانه شاه اسماعیل صفوی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارایه خدمات مختلف در بستر وب، خدمات دیجیتالی نیاز اصلی آینده گردشگری استان اردبیل خواهد بود.

وی گفت: لازم است تا دفاتر و آژانس ها توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و خدمات خود را در بسترهای به روز برای علاقمندان و گردشگران ارایه کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: با توجه نگاه مثبت وزیر میراث فرهنگی کشور و همراهی ویژه استاندار امکان پیشبرد اهداف گردشگری در استان فراهم شده است اما این موضوع نیازمند تلاش بیشتر تشکل های فعال در حوزه گردشگری به ویژه دفاتر خدمات گردشگری و آژانس ها خواهد بود.

فلاحی با تاکید بر فعالیت مناسب راهنمایان گردشگری استان در حوزه های تاریخی و طبیعی، ادامه داد: از ایده های نو در جهت ایجاد تنوع در خدمات ارایه شده در حوزه گردشگری به صورت ویژه حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دیجیتالی نیاز اصلی آینده گردشگری استان اردبیل

خدمات دیجیتالی نیاز اصلی آینده گردشگری استان اردبیل