مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:292019-10-21اقتصادي

کارفرمایان با قوانین آشنایی ندارند


رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس گفت: عدم آشنایی و آگاهی کارفرمایان با قوانین به ویژه قوانین در حوزه تامین اجتماعی، - یکی از چالش های بزرگ فضای کسب و کاراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قدرتی در جلسه کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی که با حضور اعضای آن در این اتاق برگزار شد، بیان کرد: به عنوان مثال در بحث حسابرسی های تامین اجتماعی معضل عدم آگاهی کارفرمایان با جزییات مقررات و معافیت ها معافیت ها باعث می شود حقوق آنان پایمال و یا جرائم نامتعارفی به آنها تحمیل شود.

وی افزود: بخش هایی مانند مالیات، کار و تامین اجتماعی یکی از پر چالش و مشکل ترین بخش های مرتبط با فعالان اقتصادی است با می توان نیمی از مشکلات این بخش را با آگاهی بخشی کافی به کارفرما و فعال اقتصادی حل و فصل کرد.

قدرتی اظهار داشت: به زودی نشست تخصصی آموزشی در خصوص آشنایی کارفرمایان با نحوه حسابرسی های تامین اجتماعی و الزامات آن در اتاق بازرگانی فارس برگزار می کنیم که هدف از برگزاری این نشست، کاهش مشکلات و جلوگیری از تحمیل هزینه اضافه به فعالان اقتصادی استان است.

وی با بیان اینکه در این کمیسیون از هر پیشنهاد کاربردی که بتواند مشکلات مربوط به بخش های مالیات، کار و تامین اجتماعی در استان را کاهش دهد استقبال می کنیم اضافه کرد: باور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارفرمایان با قوانین آشنایی ندارند

کارفرمایان با قوانین آشنایی ندارند