مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:312019-10-21اجتماعي

افزایش پوشش ابر در آسمان بوشهر/ احتمال بارش باران و تگرگ


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: احتمال وقوع رگبار پراکنده باران و ریزش تگرگ در برخی نقاط وجود دارد.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز و امشب، شاهد افزایش پوشش ابر در برخی نقاط استان بوشهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با افزایش پوشش ابر، وقوع رگبار پراکنده باران، رعدو برق و وزش تندبادهای لحظه ای به همراه گردوخاک و در نقاط مستعد با احتمال ریزش تگرگ مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می شود این ناپایداری ها در برخی ساعات بر روی دریا گسترش یابد و سبب رخداد تندبادهای لحظه ای و افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا شود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر گاهی و در برخی نقاط همراه با رگبار پراکنده باران، رعدو برق و وزش تندباد لحظه ای به همراه گردوخاک و طی صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق پیش بینی می شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری جوی گاهی بیش از 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پوشش ابر در آسمان بوشهر/ احتمال بارش باران و تگرگ

افزایش پوشش ابر در آسمان بوشهر/ احتمال بارش باران و تگرگ