مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:432019-10-21اقتصادي

لزوم اصلاح هیات های تشخیص و تجدیدنظر وصول مطالبات تامین اجتماعی


معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصلاح ترکیب هیات های تشخیص و تجدیدنظر وصول مطالبات تامین اجتماعی از موارد مهمی است که در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حاتم شاه کرمی روز دوشنبه در سفر یک روزه به استان مرکزی و در جلسه راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: با توجه به شاخص های موجود از نظر مسایل کارگری، وضعیت کارگری استان مرکزی مطلوب است.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند واحد بزرگ استان به دلایل عمده مشکل مدیریتی شاهد اعتراضاتی بودیم که در جلسات هیات تسهیل این موارد بررسی شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: جلسه آینده ستاد تسهیل تشکیل و تصمیمات خوبی برای آذرآب گرفته می شود.

شاه کرمی افزود: مباحث مشاغل سخت و زیان آور در حضور وزیر تعاون و اتاق بازرگانی ایران مورد بررسی قرار گرفته است و در جلسه ای با اتاق ایران توافق کردیم و آیین نامه آن اصلاح شده است و در جلسه آتی پس از تایید در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی برای تصویب به دولت ارجاع می شود.

وی در خصوص موضوع قراردادهای موقت کار اظهار کرد: در این خصوص تدوین آیین نامه تبصره 2 ماده 7 قانون کار در شورای عالی کار تصویب و به دولت ارسال شده و کمیسیون های تخصصی دولت نیز برگزار شده و امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اصلاح هیات های تشخیص و تجدیدنظر وصول مطالبات تامین اجتماعی

لزوم اصلاح هیات های تشخیص و تجدیدنظر وصول مطالبات تامین اجتماعی