مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 13:022019-10-21فناوري

سوییچ چندرسانه ای مبتنی بر IP کم ظرفیت طراحی شد


سوییچ چند رسانه ای مبتنی بر IP کم ظرفیت به منظور جایگزینی با سوییچ های سنتی مخابراتی و قابل رقابت با برندهای بین المللی طراحی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز مخابرات ایران، حسن یگانه مجری طرح سوییچ چند رسانه ای مبتنی بر IP کم ظرفیت با اشاره به برتری های این سوییچ نسبت به سوییچ سنتی گفت: محصول به دست آمده در این طرح، قابلیت رقابت با برندهای بین المللی دارد.

وی با بیان اینکه با ایجاد تحول در سیستم مراکز تلفنی، ضرورت حرکت از مراکز تلفن سنتی به سمت سوییچ های تمام IP احساس می شود، افزود: از این رو پژوهشگاه ICT نسبت به بررسی این طرح، اقدام کرده است.

در همین حال تبدیل سوییچ چند رسانه ای سنتی به چند رسانه ای مبتنی بر IP، یکی از مباحث مطرح شده در اسناد بالادستی است.

به نحوی که در اقتصاد مقاومتی و اسناد بالادستی به بومی سازی تجهیزات مبتنی بر IP تاکید و در سند مربوط به شبکه ملی اطلاعات نیز به بومی سازی شبکه سوییچ اشاره شده است.

یگانه تاکید کرد: لذا با توجه به اهمیت موضوع، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف شد تا نسبت به پیاده سازی این سوییچ اقدام کند.

در تمام دنیا نیز سوییچ مبتنی بر IP نسبت به سوییچ سنتی غالب شده است و افزایش کارایی و عملکرد سوییچ، کاهش هزینه مصرف انرژی، کاهش فضای ساختمانی مورد نیاز تجهیزات و همچنین کاهش آلاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییچ چندرسانه ای مبتنی بر IP کم ظرفیت طراحی شد

سوییچ چندرسانه ای مبتنی بر IP کم ظرفیت طراحی شد