مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 13:552019-10-21اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای امهال وام کشاورزان


400 میلیارد ریال اعتبار برای امهال وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله سوم طرح بخشودگی سود و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه 400 میلیارد ریال اعتبار به استان تخصیص یافت.

الله کرم نصیری در نشست کارگروه بررسی بند(خ) ماده 33 برنامه ششم اقتصادی افزود: 80 درصد این اعتبار معادل 320 میلیارد ریال به بانک کشاورزی تخصیص داده می شود و بقیه آن بین سایر بانک های عامل توزیع می شود.

وی گفت: اعتبارات دو مرحله قبل در استان به طور کامل جذب شده است و فقط 50 میلیارد ریال آن که به حوزه مدیریت بحران تخصیص داده شده بود، باقی مانده است که جذب آن بر اساس اعلام نیاز به بانک کشاورزی واگذار می شود.

نصیری افزود: محدودیت اعتبار در حوزه امهال وام های بهره برداران خسارت دیده بخش کشاورزی وجود ندارد و بانک های عامل می توانند با سرعت بخشی به روند کار در جذب سریعتر اعتبارات اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: براساس بند (خ) ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه، بخشودگی سود و کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده ناشی از حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای امهال وام کشاورزان

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای امهال وام کشاورزان