مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 14:172019-10-21اقتصادي

بزرگترین درمانگاه فرهنگیان کشور در البرز افتتاح می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: بزرگترین درمانگاه فرهنگیان کشور حداکثر تا دو ماه آینده در البرز افتتاح می شود و می تواند خدمات ویژه ای را به فرهنگیان این استان ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل این اداره کل برگزار شد، از افزایش سهم اعتبارات ملی و استانی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با توجه به مضیقه دولت، امسال اعتبارات ملی 20 درصد کاهش یافت اما اعتبارات ملی آموزش و پرورش البرز نه تنها نسبت به سال گذشته کاهش نیافت بلکه در بخش هایی نیز افزایش یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه میزانی که درآمد هر استان افزایش یابد به خزانه منتقل می شود و به استان باز نمی گردد، افزود: این در حالی است که تمام اعتبارات البرز در همین استان و در زمینه های برگزاری جشنواره ها و المپیادها، پوشش تحصیلی، تراکم دانش آموزی و ساخت و سازها هزینه شد.

وی با اشاره به حساسیت وزیر آموزش و پرورش بر موضوع بدون معلم نبودن کلاس ها و توزیع کتب درسی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: استان البرز در توزیع کتب درسی رتبه دوم کشور را کسب کرد؛ تنها سه کلاس در استان معلم نداشت که پس از 24 ساعت این نیاز تأمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین درمانگاه فرهنگیان کشور در البرز افتتاح می شود

بزرگترین درمانگاه فرهنگیان کشور در البرز افتتاح می شود