مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 15:152019-10-21ورزشي

ناکامی گل گهر سیرجان مقابل صدرنشین لیگ


گل گهر سیرجان در اولین بازی با سرمربی جدید خود ، در مقابل سپاهان اصفهان تیم صدرنشین جدول ، بازی خوبی به نمایش گذاشت اما نتیجه نگرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما در دیداری از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور ، دو تیم گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از ساعت 16:30 عصر امروز در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان به مصاف هم رفتند.

این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به نفع مهمان اصفهانی به پایان رسید تا گل گهر با 3 امتیاز از 7 بازی همچنان چشم انتظار روزهای بهتر باقی بماند.

گلهای سپاهان را سجاد شهباز زاده در دقیقه 28 و علی قربانی در دقیقه 93 به ثمر رساندند تا سپاهان همچنان با 17 امتیاز و به مدد تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی تبریز ، درصدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته باشد.

اقای رحیم زاده داور این دیدار به مهدی کیانی و محمد محبی از سپاهان و مهرداد عبدی از گل گهر کارت زرد نشان داد و محسن طرحانی بازیکن گل گهر را در دقیقه 93 با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.

گل گهر در دقایقی از دیدار ، بازی خوبی به تماشا گذاشت و در اواخر دیدار یکپارچه هجومی بازی کرد اما در دستیابی به نتیجه ناکام ماند.

با وجود این ناکامی ، حدود 5 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان ، این تیم و سرمربی جدید آن اقای مجید جلالی را تشویق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی گل گهر سیرجان مقابل صدرنشین لیگ

ناکامی گل گهر سیرجان مقابل صدرنشین لیگ