مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 18:152019-10-21اقتصادي

آذراب با پشتوانه 1050 میلیاردی نباید مشکل پرداخت حقوق داشته باشد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت آذراب با پشتوانه 1050 میلیارد تومانی نباید تحت هیچ شرایطی در پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکلی مواجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت برنامه عمل اشتغالزایی ویژه ای را برای روستاییان و عشایر در بخش های زیر 10 هزار نفر و روستاها آغاز کرده است که بر مبنای آن 1.

5 میلیارد دلار با تبدیل به نرخ ارز نیمایی و ارز 4200 تومانی در اختیار کارآفرینان سطوح مختلف این مناطق قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه امروز ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی، افزود: در این جلسه گزارشی از عمکلرد استان در زمینه استفاده از این منابع ارائه شد که بر این اساس در مجموع بیش از 70 درصد اعتبارات اختصاص یافته به این استان در طرح های مختلف کشاورزی، صنعت و میراث فرهنگی جذب شده و امیدواریم همین روند با قوت در آینده استمرار یابد.

وی از اختصاص اعتباراتی به استان مرکزی از محل منابع متمرکز به منظور تأمین کسری احتمالی تا زمان تصویب مصوبه اصلاحیه جدید مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: امروز از دو طرح اشتغالزایی روستایی نیز بازدید شد که خوشبختانه یکی از این طرح ها که به تولید مواد غذایی مورد مصرف میگو و آبزیان می پردازد بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذراب با پشتوانه 1050 میلیاردی نباید مشکل پرداخت حقوق داشته باشد

آذراب با پشتوانه 1050 میلیاردی نباید مشکل پرداخت حقوق داشته باشد