مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 04:502019-10-22سياسي

آغاز خدمت رسانی آستان قدس رضوی به زائران پیاده امام رضا(ع)


خدمت رسانی آستان قدس رضوی به زائران پیاده امام رضا(ع) آغاز شد.

- آغاز خدمت رسانی آستان قدس رضوی به زائران پیاده امام رضا(ع) خدمت رسانی آستان قدس رضوی به زائران پیاده امام رضا(ع) آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی در حاشیه افتتاح ایستگاه پذیرایی جواد الائمه (ع) این نهاد در ملک آباد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به حضور نخستین گروه زائران پیاده از شهرستان بیرجند در ایستگاه ملک آباد، کار خدمت رسانی به زائران در ایستگاه های برون شهری آستان قدس رضوی آغاز شد.

محمد توکلی افزود: آستان قدس رضوی در دهه پایانی ماه صفر 50ایستگاه خدمت رسانی دایر می کند که 10ایستگاه در ورودی های شهر مشهد و 40ایستگاه در داخل شهر وظیفه خدمت رسانی و اسکان زائران را بر عهده خواهد داشت.

وی پیش بینی کرد: بیش از 800هزار وعده صبحانه، نهار و شام در این ایام در ایستگاه پذیرایی آستان قدس رضوی بین زائران پیاده امام رضا(ع) توزیع شود.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی گفت: در هشت روز برپایی این ایستگاه ها سه هزار خدمه و خادمیار مسئولیت خدمت رسانی مستقیم به زائران را برعهده دارند.

توکلی گفت: در این ایام همه خدمه و خادمیاران در آماده باش هستند تا خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی را با کیفیت مطلوب انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خدمت رسانی آستان قدس رضوی به زائران پیاده امام رضا(ع)

آغاز خدمت رسانی آستان قدس رضوی به زائران پیاده امام رضا(ع)