مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 04:542019-10-22اقتصادي

برندسازی شهری در حوزه صنایع دستی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه در سالهای اخیر برندسازی شهری در عرصه صنایع دستی انجام شده است، گفت: این اتفاق باعث ایجاد شهرها و روستاهای جهانی و ملی در این حوزه شد که ایران به عنوان کشور اول دنیا در این زمینه شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مالمیر در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان همدان، اظهار کرد: نمایشگاه های صنایع دستی نقش مهمی در معرفی هنرمندان، امکان فروش محصولات تولیدی و آشنایی با بازارهای صنایع دستی دارند.

وی با تأکید بر لزوم عنصر خلاقیت در صنایع دستی، ادامه داد: هنرمندان این حوزه می توانند با خلاقیت، در راستای توسعه اقتصاد و اشتغال گام بردارند که این امر مستلزم پاسخگویی به نیازهای روز جامعه است.

مالمیر با توضیح اینکه در پانزدهمین نمایشگاه صنایع دستی استان همدان 182 غرفه و 29 استان حضور دارند، عنوان کرد: در استان همدان 40 هزار نفر هنرمند صنایع دستی فعالیت دارند که 7 درصد از جمعیت شاغل استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: شهر جهانی لالجین، شهر ملی مبل منبت ملایر و شهر ملی منبت گلریز تویسرکان از افتخارات استان همدان به شمار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی شهری در حوزه صنایع دستی

برندسازی شهری در حوزه صنایع دستی