مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:212019-10-22سياسي

قدردانی استاندار ایلام از زائران و خادمان اربعین حسینی


استاندار ایلام و رییس ستاد اربعین استان در پیامی از تلاش های خستگی ناپذیر خادمان زائران اربعین حسینی در برگزاری باشکوه آیین و کنگره عظیم اربعین در استان ایلام قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم حب الحسین یجمعنا بی شک امام حسین (ع) ، با حماسه ی سترگ عاشورا، برای همیشه تاریخ شیوه زندگی کردن با حریت و آزادگی را به عالمیان آموخت؛ و اکنون بعد از گذشت قرن ها از شهادت آن امام عزیز اربعین یک بار دیگر جهان را به حرکت درآورده و دورهم جمع کرده است.

از این رو اربعین 98 را بایست از پرشکوه ترین حماسه های بی بدیل و ماندگاری به حساب آورد که برای سالها در خاطر مردم باقی خواهد ماند و در اینجا پایتخت خادمان اربعین حسینی، مردم کاری کردند کارستان، استقبال شایسته مردم استان ایلام از زائران اربعین چون سال های گذشته جلوه های ویژه ای از دلدادگی به سید و سالار شهیدان را به نمایش گذاشت.

آری اینجا از پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک، مسئول و غیر مسئول همه پای کار بودند تا علی رغم افزایش چشمگیر زوار ترددی راحت تر و امن تر از گذشته صورت پذیرد و حماسه ای مانا خلق شود و این مهم جز با لطف الهی و وحدت همدلی مردم و مسئولان و پای کار بودن همه عوامل و دست اندرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی استاندار ایلام از زائران و خادمان اربعین حسینی

قدردانی استاندار ایلام از زائران و خادمان اربعین حسینی