مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:252019-10-22حوادث

دستگیری مزاحم تلفنی با 2هزار تماس با پلیس 110


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جانشین فرمانده انتظامی هرمرمزگان با اعلام این خبر گفت: اپراتور های مرکز فوریت های پلیسی 110 استان گزارش دادند فردی ناشناس به صورت مکرر ضمن تماس تلفنی با این مرکز، - یک مزاحم تلفنی در بندرعباس با 2 هزار تماس با پلیس 110، توسط ماموران انتظامی هرمزگان دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جانشین فرمانده انتظامی هرمرمزگان با اعلام این خبر گفت: اپراتور های مرکز فوریت های پلیسی 110 استان گزارش دادند فردی ناشناس به صورت مکرر ضمن تماس تلفنی با این مرکز، ایجاد مزاحمت می کند که موضوع از سوی مسوولان استان در مراجع قضایی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد عصر دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: فرد مزاحم با استفاده از 6 شماره تلفن مختلف، حدود 2 هزار مرتبه با مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفت که این امر موجب اخلال در ماموریت های پلیس 110 شد.

وی افزود: این متهم با نام م.

ب توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی شد و وی که سابقه ی اذیت و آزار افراد مختلف را داشته و متواری بود، پس از تلاش های شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: این متهم پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مزاحم تلفنی با 2هزار تماس با پلیس 110

دستگیری مزاحم تلفنی با 2هزار تماس با پلیس 110