مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:142019-10-22سياسي

آغاز به کار جنبش دانش آموزی همدان


رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان گفت: امروز افتتاحیه رسمی جنبش دانش آموزی استان را خواهیم داشت که این حرکت نمایشی نیست و در مدارس همدان جاری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صالح جباری سه شنبه 30 مهرماه در آیین بزرگداشت حماسه 30 مهر در همدان، اظهار کرد: طی دو سه سال گذشته تلاش شد تا بزرگداشت حماسه 30 مهر برای دانش آموزان استان برگزار شود و در کنار آن اهدافی چون رسانه ای و اجتماعی شدن نیز وجود داشته باشد اما هدف اصلی دانش آموزان و قرابت آنها با دانش آموزان سال 57 باشد.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم تا امروز شروع گام جدیدی در مسیر بزرگداشت این اتفاق و برنامه این تشکل دانش آموزی باشد، ادامه داد: اگر فردی در سالن نباشد هم مانور جنبش دانش آموزان برای ما کفایت می کند به طوریکه دانش آموزان به عنوان سرشاخه های این کار خواهند بود.

جباری با اشاره به اینکه اگر دانش آموزان در سال 57 احساس وظیفه کردند، امروز شما دانش آموزان به جای آنها هستید و با آغاز جنبش دانش آموزی این هویت را تجدید می کنیم، تأکید کرد: جنبش دانش آموزی به سمت فراموشی رفته و شما دانش آموزان باید در حیطه دانش آموزی همت و مطالبه کنید.

وی ابرازامیدواری کرد با عنایت شهدای دانش آموز این اتفاق مبارک شروع شود و از فردا در هر مدرسه ای کمک به احیای جنبش دانش آموزی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جنبش دانش آموزی همدان

آغاز به کار جنبش دانش آموزی همدان