مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:302019-10-22اجتماعي

تمدید مهلت ارسال مقاله به دومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار


معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران مهلت ارسال آثار به دومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار را تمدید کرد.

- تمدید مهلت ارسال مقاله به دومین همایش ملی "دانشگاه اخلاق مدار" معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران مهلت ارسال آثار به دومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار را تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به درخواست های مکرر پژوهشگران، مهلت ارسال مقاله به دومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار تا 17 آبان 1398 تمدید شد.

دستیابی به زیست سالم و متعالی، وظیفه همه ارکان سازمان اعم از مدیران و دیگر کارکنان و ذی نفعان است که مراکز علمی به دلیل خصیصه دانش محوری در این باره مسئولیت جدی تری دارند، از این رو اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری سازمانی از وظایف کلیدی در نظام آموزش عالی در سطح جهان است که تبیین صحیح و ترویج اثربخش آن ها از جمله مسائل بنیادین در تعالی علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به حساب می آید.

ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، گسترش نسل جدید دانشگاه ها با رویکرد دانش بنیان، درهم تنیدگی ابعاد مختلف آموزش، پژوهش و دانشجویی ضرورت دستیابی به سمت دانشگاه فضیلت مدار را موجب می شود.

دانشگاه تهران در جایگاه نماد آموزش عالی ایران در برنامه سوم خود ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی را یکی از اهداف سه گانه خویش قرار داده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال مقاله به دومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار

تمدید مهلت ارسال مقاله به دومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار