مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:582019-10-22فرهنگي

بازی های محلی فارس روی پیشخوان کتابفروشی ها


بازی های محلی فارس آخرین اثر مکتوب ابوالقاسم فقیری، به همت بنیاد فارس شناسی، چاپ شد و از طریق کتابفروشی ها در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفت.

- "بازی های محلی فارس" آخرین اثر مکتوب ابوالقاسم فقیری، به همت بنیاد فارس شناسی، چاپ شد و از طریق کتابفروشی ها در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب بازی های محلی فارس که قبلا در سال 83 منتشر شده بود، این بار به همت بنیاد فارس شناسی و در 144 صفحه با همکاری نشر سیوند چاپ شده است.

مدیر بنیاد فارس شناسی در این خصوص به ایسنا گفت: امروز مفهوم و نوع بازی با گذشته تفاوت بسیاری دارد، بازی ها در گذشته مفرح تر، جنجالی تر و گروهی با تعداد افراد بیشتری انجام می شد و بازیکنان اگرچه به لحاظ جسمی خسته می شدند اما به یک حس لذت و شادی دست پیدا می کردند.

منصور طبیعی با بیان اینکه بازی در گذشته بیشتر در کوچه و محله انجام می شد، گفت: امروز بازی ها اغلب کامپیوتری شده و به شکل انفرادی یا با تعداد کمی از افراد و در خانه یا مکان هایی بسته انجام می شود و بعضا نه تنها شادی بخش نیست بلکه تاثیرات مخربی هم بر روح و روان افراد دارد.

او با بیان اینکه در آینده آثار مخرب بازی های کامپیوتری بیش از امروز در جامعه بروز خواهد داشت، گفت: بنیاد فارس شناسی با حمایت از انتشار کتاب بازی های محلی که توسط پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های محلی فارس روی پیشخوان کتابفروشی ها

بازی های محلی فارس روی پیشخوان کتابفروشی ها