مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:032019-10-22اقتصادي

داشتن کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات الزامی نیست


کرمانشاه_مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: برای شرکت در انتخابات داشتن کارت ملی هوشمند الزامی نیست.

- صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در استان کرمانشاه تعداد یک میلیون و 609 هزار و 340 نفر واجد شرایط درخواست کارت ملی هوشمند هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه افزود: تا پایان شهریور تقریبا 86 درصد از این جمعیت یعنی در حدود یک میلیون و 377 هزار و 652 نفر درخواست تکمیل کارت هوشمند داشتند.

این مسئول خاطر نشان کرد: تا این لحظه از این تعداد یک میلیون و 200 هزار فقره کارت هوشمند صادر شده است و 170 هزار نفر دیگر در نوبت هستند.

وی با بیان اینکه از اول خرداد 98 اعتبار کارتهای ملی قدیمی ساقط شده است، گفت: کسانی که نسبت به تعویض کارتها اقدام نکرده اند در اولین فرصت نسبت تعویض کارت ملی خود اقدام کنند تا مشکلی برای کارهای اداری آنها به وجود نیاید.

خدادادی گفت: کارتهای ملی قدیمی برای انجام امورات بانکی و اداری قابل قبول نیست و حتما باید شخص برای تعویض اقدام کند تا به آنها کد رهگیری داده شود تا بتوانند کارهای خود را انجام دهند.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه تصریح کرد: در سطح استان کرمانشاه 39 دفتر پیشخوان و 15 دفتر پست فعال هستند و کسانی که تا کنون جهت تعویض کارت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات الزامی نیست

داشتن کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات الزامی نیست