مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:382019-10-22اقتصادي

نخستین مدرسه کشور با «بهره وری سبز» در تهران راه اندازی شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: نخستین مدرسه کشور با شاخص های ‏بهره وری سبز در تهران بازطراحی و راه اندازی شد.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مأموریت هر سازمان در نظام مدیریت بهره وری ‏کشور، دستیابی به سهم بهینه بهره وری از رشد اقتصادی و توسعه پایدار است که یکی از موضوعات مطرح شده در این زمینه، ‏‏ بهره وری سبز منظور شده است.

‏ بهره وری سبز به عنوان راهبردی استراتژیک برای رسیدن به پیشرفت، توسعه اقتصادی و اجتماعی و در عین حال مصرف بهینه از منابع ‏با ملاحظات زیست محیطی مورد تأکید قرار گرفته است.

‏ اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران نیز در راستای نیل به اهداف راهبردی مدیریت سبز و استفاده بهینه از منابع و ‏انرژی در مدارس کشور فعالیت هایی را آغاز کرده است.

‏ علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه بهره وری سبز در سه حوزه پیگیری و دنبال ‏می شود، اظهار داشت: طراحی این مدارس با رویکرد صیانت از هویت معماری ایرانی اسلامی ، تبدیل مدرسه در حال ساخت به ‏مدرسه با بهره وری سبز و تبدیل مدرسه در حال بهره برداری به مدرسه با بهره وری سبز به عنوان سه راهبری برای نیل به این ‏اهداف دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مدرسه کشور با «بهره وری سبز» در تهران راه اندازی شد

نخستین مدرسه کشور با «بهره وری سبز» در تهران راه اندازی شد