مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:512019-10-22سياسي

علل حذف عنوان شهید از معابر در حال بررسی


علل حذف عنوان شهید از معابر همچنان در حال بررسی است.

- در حالی که قرار بود علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران که مسئول کمیته ویژه حذف نام شهدا از برخی معابر تهران نیز هست، تا پایان مهر ماه نتایج بررسی هایش را در این باره اعلام کند، گفت: با توجه گستردگی مکاتبه ها و تحقیق ها و به علت اینکه باید رای درباره قصور و تخلف صادر شود، به زمان بیشتری نیاز داریم.

آقای اعطا امروز در نشست خبری افزود: تاکنون با مناطق 22 گانه، روسای سازمان های مرتبط با موضوع و برخی رسانه ها که در این باره اطلاعاتی داشتند، مکاتبه شده است و در اینده نزدیک نتیجه بررسی ها و اقدامات درباره قصور و تخلف و زمان وقوع ان اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مصوبه خانه باغ که در شورای پنجم به تصویب رسید از هفته آینده به جریان می افتد؛ زیرساخت های اجرای این مصوبه توسط معاونت شهرسازی فراهم شده و مالکین باغ می توانند از هفته آینده مراجعه و براساس فهرست فعالیت های پیش بینی شده فعالیت خود را انجام دهند.

وی همچنین به بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده که در مجلس در جریان است نیز اشاره کرد و گفت: تا ماده 27 این لایحه در صحن مجلس بررسی شده است و با توجه به اختلاف نظر ها به کمیسیون اقتصادی بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل حذف عنوان شهید از معابر در حال بررسی

علل حذف عنوان شهید از معابر در حال بررسی