مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:582019-10-22اجتماعي

سند «بیشه دالان» به نام محیط زیست نشد/ افتتاح پاسگاه محیط بانی تالاب تا 2 ماه آتی


انتقال سند تالاب «بیشه دالان» بروجرد از منابع طبیعی به محیط زیست موضوعی است که علی رغم تلاش مسئولان امر تا کنون محقق نشده است.

- بروجرد- انتقال سند تالاب بیشه دالان بروجرد از منابع طبیعی به محیط زیست موضوعی است که علی رغم تلاش مسئولان امر تا کنون محقق نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تالاب بیشه دالان بروجرد یکی از تالاب های کوهستانی غرب کشور در استان لرستان است که طی این سال ها از سوی مسئولین و مردم بومی روستاهای اطراف مورد بی مهری های زیادی قرار گرفت به طوری که این تالاب از حدود 903 هکتار امروز به کمتر از 100 هکتار کاهش یافته است.

سال گذشته در یک حرکت از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و همه دستگاه های اجرایی مربوطه و متولیان امر به منظور احیاء تالاب بیشه دالان بروجرد برنامه ای تحت عنوان تدوین مدیریت جامع بیشه دالان طراحی شد و در چندین مرحله به اجرا در آمد که انتقال سند این عرصه از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به اداره محیط زیست بروجرد یکی از این برنامه ها بود انا علی رغم حساسیت ها و تلاش مسئولان این موضوع تا به امروز محقق نشده و با کش و قوس هایی مواجه است.

کاهش مساحت تالاب بیشه دالان به 100 هکتار مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیشه دالان بروجرد گفت: مهمترین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند «بیشه دالان» به نام محیط زیست نشد/ افتتاح پاسگاه محیط بانی تالاب تا 2 ماه آتی

سند «بیشه دالان» به نام محیط زیست نشد/ افتتاح پاسگاه محیط بانی تالاب تا 2 ماه آتی