مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:382019-10-22اقتصادي

چه کتاب هایی برای شناخت تفاوت های زن و مرد به ما کمک می کند؟


زن و مرد برای ارتباط سازنده و سازگاری با هم نیاز به شناخت بهتر یکدیگر و شباهت ها و مهمتر از آن تفاوت هایشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام به شما معرفی می کنند که جزو کتاب های پر تقاضا در بازار نشر ایران به شمار می روند و بامطالعه این کتاب ها – چه زن باشید و چه مرد - می توانید روابط بهتری با جنس مکمل خود داشته باشید.

گفتنی است؛ آژانس کتاب از معتبرترین مراکز تهیه، توزیع و فروش آنلاین و حضوری کتاب در ایران به شمار می رود و انواع کتاب ها را در سراسر کشور به متقاضیان ارائه می کند.

مغز زنانه و مغز مردانه برخی از مردان تصور می کنند مغز آن ها ازنظر وزن و حجم از مغز زنان بزرگ تر است و جالب است بدانیم این تصور درست است.

مغز مردانه حدود 9 درصد از مغز زنانه بزرگ تر است! طبعا بزرگ بودن مغز مردانه تنها تفاوت مغز آقایان و خانم ها نیست و تفاوت های اساسی دیگری نیز بین مغز مردان و زنان وجود دارد.

دکتر لوان بریزیندین عصب شناس آمریکایی با نگارش دو کتاب مغز زنانه و مغز مردانه، تفاوت های زیاد مغز دو جنس مرد و زن را برشمرده است و در بیان تحلیلی و علمی این تفاوت ها به بیش از هزار اثر علمی استناد کرده است.

بر این اساس می توان گفت این دو کتاب از پشتوانه علمی بسیار خوبی برخوردار است و مطالعه این کتاب ها موجب دستیابی خواننده به دانش روز در مورد تفاوت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کتاب هایی برای شناخت تفاوت های زن و مرد به ما کمک می کند؟

چه کتاب هایی برای شناخت تفاوت های زن و مرد به ما کمک می کند؟