مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:472019-10-22اقتصادي

هر یک ساعت راهپیمایی فضایی، معادل چهار ساعت کار سخت روی زمین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محمدرضا رضایی کارشناس فناوری فضایی در میز فناوری برنامه تلویزیونی چرخ درباره لباس های فضایی جدیدی که هفته گذشته توسط ناسا رونمایی شد، - یک کارشناس فناوری فضایی با اشاره به جزییات لباس فضایی پروژه آرتمیس ناسا که هفته گذشته رونمایی شد، گفت: نسل جدید لباس های فضایی حدود 200 کیلوگرم وزن دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محمدرضا رضایی کارشناس فناوری فضایی در میز فناوری برنامه تلویزیونی چرخ درباره لباس های فضایی جدیدی که هفته گذشته توسط ناسا رونمایی شد، گفت: ناسا از دو لباس فضایی جدید رونمایی کرده است؛ یک لباس برای راهپیمایی در ماه و یک لباس هم برای سفر به ماه و مریخ که در حین سفر می پوشند و به لباس فشار معروف هستند.

وقتی فضانورد به فضا پرتاب می شود و از فضا به زمین برمی گردد، این لباس به فضانورد کمک می کند از فشاری که به بدنش وارد می شود، محافظت کند.

در واقع این لباس از هر آنچه که هنگام پرتاب و بازگشت فضانوردان را مورد خطر قرار می دهد، مراقبت می کند.

از آپولو تا آرتمیساین کارشناس فناوری فضایی به تفاوت نسل های مختلف لباس های فضایی و جزییات دیگری از لباس های پروژه آرتمیس پرداخت و گفت: لباس های فضایی طی سال های گذشته بیشتر در ملاحظات ایمنی ارتقا پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر یک ساعت راهپیمایی فضایی، معادل چهار ساعت کار سخت روی زمین است

هر یک ساعت راهپیمایی فضایی، معادل چهار ساعت کار سخت روی زمین است