مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:002019-10-22اقتصادي

ایجاد ثبات در مالکیت شرکت های مشکل دار تولیدی در دستور کار است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات کارگران آذراب اراک گفت:در برخی شرکت هارعموما مسئله مالکیت دچار مشکل شده و هر گاه مالکیت دچار خدشه شود شرکت از ثبات لازم برخوردار نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شریعتمداری امروز 30 مهرماه در حاشیه مراسم راه اندازی بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و معاون توسعه کارآفرینی وزیر کار برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با راه اندازی بنیاد ملی کارآفرینی تولید محتوای دیجیتال کار بزرگی انجام شد.

وی با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای تولیدکننده محتوا یکی از برنامه های حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه سیاست های بازار کار است، ادامه داد: به دنبال پوست اندازی بازار کار در جهان و ظرفیت حضور فعال جوانان خلاق و فرهیخته ایران در عرصه شرکت های استارت آپی حیف است که نتوانیم از این زیست بوم حمایت جدی کنیم به گونه ای که بتوانند در شرکت های سنتی و نوآوارانه خلق ارزش افزوده کنند.

شریعتمداری تاکید کرد: امروز به عنوان یک برگ از این حمایت ها، شاهد افتتاح بنیاد کارآفرینی تولید محتوای دیجیتال در سطح ملی بودیم که در 31 استان کشور همبندانی خواهد داشت و چتر فراگیری برای توسعه تولید محتوای دیجیتال در کشور است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ثبات در مالکیت شرکت های مشکل دار تولیدی در دستور کار است

ایجاد ثبات در مالکیت شرکت های مشکل دار تولیدی در دستور کار است