مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:022019-10-22اقتصادي

700 استاندارد ملی در استان بوشهر تدوین شد


مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: 700 استاندارد ملی در استان بوشهر تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رحیم بهره مند ظهر سه شنبه در مراسم روز استاندارد در بوشهر اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ استاندارد در استان بوشهر تلاش های خوبی صورت گرفته و برنامه های متنوعی اجرایی شده است.

وی به نقش بسیار مهم استاندارد در عرصه صادرات اشاره کرد و ادامه داد: رعایت الزامات استاندارد در عرصه تولید، مصرف و تجارت یک ضرورت و نیاز اساسی است و همه فعالین این بخش باید به سمت استاندارد بروند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه همه ما باید مروج فرهنگ استاندارد باشیم اضافه کرد: شعار امسال روز جهانی استاندارد که بر اساس پیشنهاد اعضا و بر اساس نیاز انتخاب شده است، استاندارد ویدئویی خالق صحنه جهانی است.

بهره مند با بیان اینکه بسیاری از خدمات فنی و آزمایشگاهی سازمان استاندارد در بوشهر انجام می شود، تصریح کرد: استاندارد فانتزی نیست و هر کالای غیراستاندارد می تواند زندگی مردم را به خطر بیاندازد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، موضوع استاندارد از مزرعه تا خانه مد نظر است و استاندارد باید در فرهنگ مردم قرار گیرد و تنها به موضوع تنبیهی توجه نشود و تشویق نیز مد نظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 استاندارد ملی در استان بوشهر تدوین شد

700 استاندارد ملی در استان بوشهر تدوین شد