مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:282019-10-22اقتصادي

ممانعت از اجرای طرح های آب بر در خراسان جنوبی یک اولویت است


ممانعت از اجرای طرح های آب بر در خراسان جنوبی یک اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق معتمدیان ظهر سه شنبه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهارکرد: با توجه به نامگذاری سال 98، تولیدمحوری اساسی ترین نیاز کشور و خراسان جنوبی است و همه مسئولان باید اجرای سیاست های مرتبط با رونق تولید را مدنظر قرار دهند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات دولت برای تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی اجرایی کردن تفاهم نامه سفر رییس سازمان برنامه و بودجه در زمینه اختصاص 200 میلیون دلار خط اعتباری به خراسان جنوبی را پیگیری می کنیم که اقدامات آن در حال انجام است.

معتمدیان ادامه داد: همچنین سازمان صمت خراسان جنوبی باید پیگیر 300 میلیارد تومان اعتبار سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به خراسان جنوبی باشد که این اعتبارات بی شک در حوزه نقدینگی واحدهای تولید گره گشایی می کند.

وی افزود: همچنین مطالبه 100 میلیارد تومانی از معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری در زمینه اشتغال روستایی را نیز پیگیری می کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خراسان جنوبی (حدأقل یک روز در هفته)، گفت: بیش از برگزارکردن این ستاد، اجرایی کردن مصوبات آن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از اجرای طرح های آب بر در خراسان جنوبی یک اولویت است

ممانعت از اجرای طرح های آب بر در خراسان جنوبی یک اولویت است