مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 13:062019-10-22فرهنگي

«کن لوچ» هم به فیلم های ابرقهرمانی تاخت


پس از «مارتین اسکورسیزی» و «فرانسیس فورد کاپولا»، حالا «کن لوچ»، کارگردان سرشناس انگلیسی نیز به سینمای ابرقهرمانی تاخت و اعلام کرد این فیلم ها مثل همبرگر برای سودآوری ساخته می شوند.

- پس از مارتین اسکورسیزی و فرانسیس فورد کاپولا ، حالا کن لوچ ، کارگردان سرشناس انگلیسی نیز به سینمای ابرقهرمانی تاخت و اعلام کرد این فیلم ها مثل همبرگر برای سودآوری ساخته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کن لوچ کارگردان 83 ساله انگلیسی که برای سینمای آگاهی ساز و اجتماعی اش چهره ای شناخته شده در سینمای جهان است در گفت وگویی با اسکای نیوز، فیلم های ابرقهرمانی مارول را خسته کننده و بدبینانه توصیف کرد و گفت همچون کالاهایی مثل همبرگر ساخته شده اند که نه برای ارتباط برقرار کردن و به اشتراک گذاری تصورات مان بلکه برای سودآوری برای یک کمپانی بزرگ ساخته شده اند.

این کارگردان برنده دو نخل طلای جشنواره کن همچنین گفت فیلم های کمپانی مارول (فیلم های ابرقهرمانی) هیچ ارتباطی به سینما و هنر سینما ندارند و همان طور که ویلیام بلیک می گوید وقتی پای پول در میان باشد، هنر غیرممکن است.

پیش تر، مارتین اسکورسیزی در صحبت هایی در انتقاد از فیلم های مارول عنوان کرده بود: سینماها را فیلم های ابرقهرمانی گرفته اند و سالن های سینما به پارک های موضوعی (شهربازی) تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کن لوچ» هم به فیلم های ابرقهرمانی تاخت

«کن لوچ» هم به فیلم های ابرقهرمانی تاخت