مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 13:232019-10-22بين الملل

از اقدام آمریکا در بازداشت پروفسور سلیمانی تعجب نمی کنم


مجری آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی با تاکید بر این که از اقدام کشور آمریکا در بازداشت پروفسور مسعود سلیمانی تعجب نمی کنم گفت: این موضوع ارتباطی به رییس جمهور جمهوری خواه آمریکا ندارد چرا که این کشور 40 سال است که برای مانع تراشی در برابر پیشرفت های علمی تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرضیه هاشمی در نشست خبری بررسی وضعیت دکتر مسعود سلیمانی دانشمند بازداشتی ایرانی در زندان آمریکا که امروز در ساختمان پرس تی وی برگزار شد با تاکید بر این که کشور آمریکا اقدامات خلاف حقوق بشری و غیر اخلاقی زیادی انجام می دهد، گفت: متاسفانه شاهد هستیم که یکی دیگر از دانشمندان ایرانی با عنوان پروفسور مسعود سلیمانی که از دانشمندان یک درصد دنیا به شمار می رود با وجود این که به دعوت موسسه مایوکلینیک به آمریکا سفر کرده بود در این کشور بازداشت و زندانی می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: من از اقدام آمریکا در بازداشت دکتر مسعود سلیمانی تعجب نمی کنم چرا که این موضوع که آمریکا چرا باید دانشمندان ایرانی را زندانی کند، کاملا قابل درک است.

خبرنگار آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی خاطر نشان کرد: موضوع بازداشت پروفسور سلیمانی به یک رییس جمهور جمهوری خواه یا غیر مرتبط نمی شود چرا که 40 سال است که کشور آمریکا از دوران ریاست جمهوری جیمی کارتر تا به امروز که ترامپ ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اقدام آمریکا در بازداشت پروفسور سلیمانی تعجب نمی کنم

از اقدام آمریکا در بازداشت پروفسور سلیمانی تعجب نمی کنم