مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:052019-10-22اجتماعي

نوید تامین 10 هزار تاکسی انقلاب بزرگی در نوسازی حمل و نقل عمومی


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: نوید تامین 10 هزار دستگاه تاکسی تا پایان سال جاری، انقلابی بزرگ در نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی کشور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن پورسیدآقایی صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تحویل خودروهای تاکسی مطابق ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان عمومی کشور، اقدامی مهم و البته پیچیده است تصریح کرد: ناوگان تاکسیرانی یک ناوگان خدمات اجتماعی است که باید به مردم خدمتی ارزان و باکیفیت ارایه دهد، معتقدم اگر می خواهیم به مردم بگوییم از خودروی شخصی کمتری استفاده کنند باید ناوگان عمومی کارآمد، ارزان و باکیفیت هم در اختیارشان قرار دهیم.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که امروز منعقد شد، تا پایان سال 10 هزار دستگاه تاکسی از سوی ایران خودرو به منظور نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور تحویل خواهد شد که انقلابی بزرگ در نوسازی و توسعه حمل ونقل عمومی کشور خواهد بود.

معاون شهردار تهران با بیان این که سال گذشته تنها 600 دستگاه تاکسی به تهران تحویل شده است، اظهار داشت: امروز 60 دستگاه تاکسی جدید به شهرداری تهران تحویل داده شد و قرار است این تعداد به 500 دستگاه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید تامین 10 هزار تاکسی انقلاب بزرگی در نوسازی حمل و نقل عمومی

نوید تامین 10 هزار تاکسی انقلاب بزرگی در نوسازی حمل و نقل عمومی