مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 15:282019-10-22اقتصادي

استاندارد حلقه واسط بین خریدار و تولیدکننده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه استاندارد حلقه واسط بین خریدار و تولیدکننده است، گفت: استاندارد به مثابه نوعی اطمینان خاطر از سوی مصرف کنندگان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه گردهمایی روز جهانی استاندارد به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه به واسطه عدم رعایت استاندارد، کشور ما ضررهای زیادی در طول سال های گذشته متحمل شده است، تاکید کرد: پتانسیل های صادراتی استان در حدود 40 هزار میلیارد دلار است و این میزان کمتر از دو درصد صادرات را شامل می شود که بخشی از این کاهش به دلیل این است که ما نتوانسته ایم به استانداردهای بین المللی برسیم.

وی با بیان اینکه برای تصرف بازارها نیاز به کار و مساعی همه بخش های دولت و بخش خصوصی و مجلس و دست اندرکاران صادرات است، افزود: در راستای تامین سلامت و امنیت مردم و جامعه باید رعایت استاندارد را همواره مد نظر قرار گیرد تا از مخاطرات جانی و مالی کاسته شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بی توجهی به مقوله استاندارد قطعا جامعه را با مخاطراتی مواجه خواهد کرد، ابراز داشن: امروز باید اقداماتی انجام شود تا کل جامعه به مقوله استاندارد حساس شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد حلقه واسط بین خریدار و تولیدکننده است

استاندارد حلقه واسط بین خریدار و تولیدکننده است