مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 16:562019-10-22اجتماعي

باید به سمت زمان بندی تردد زوار برویم


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به حضور 1.

1 میلیون زائر ایرانی زن در اربعین امسال گفت: متاسفانه آنطور که باید برای خدمات رسانی به این قشر از زوار پیش بینی های لازم را صورت نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رشیدیان امروز (30 مهر) در نشست با استاندار کرمانشاه با اشاره به رشد بی سابقه تعداد زوار در اربعین امسال، گفت: امسال شاهد رشد بیش از 50 درصدی تعداد زوار اربعین بودیم که عملا یک رکورد محسوب می شود.

وی افزود: اربعین امسال برای ما با چند موضوع همراه بود که از جمله آن بحث درگیری ها در کشور عراق در اوایل شروع حرکت زوار بود و مورد دیگر آن بحث حرکت زودهنگام زوار در پیاده روی اربعین بود طوری که هنوز بسیاری موکب های ایرانی و عراقی برای پذیرایی زوار برپا نشده بودند.

رشیدیان تصریح کرد: مدیریت این شرایط بسیار دشوار بود و برای سالهای آینده باید به این سمت برویم که زمان شروع حرکت زوار، مسیر حرکت آنها و مدت اقامت آنها در کشور عراق زمانبندی شود.

وی تاکید کرد: زیرساخت های کشور عراق جوابگوی این حجم زوار نیست و باید حجم گسترده زوار در زمانبندی مناسب در ایام اربعین به این کشور سفر کنند.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: امسال با توجه به تعداد بالای زوار، تاکیدات بسیاری صورت گرفته که زوار زودتر به کشور برگردند تا به ازدحام و شلوغی برنخورند و واقعا جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت زمان بندی تردد زوار برویم

باید به سمت زمان بندی تردد زوار برویم