مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 17:432019-10-22اقتصادي

طرح پرورش آرتمیا در استخر فسندوز با موفقیت اجرا شد


مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: یکی از فعالیت های شاخص استان، اجرای موفق طرح پرورش آرتمیا در استخرهای فسندوز بود که این طرح با هدف بازسازی ذخایر آرتمیای دریاچه ارومیه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، معصوم فصیح امروز در مراسم تودیع خویش، پرورش گونه های جدید آبزیان را یکی از افتخارات چهار ساله شیلات استان دانست و اظهار کرد: یکی از فعالیت های شاخص استان، اجرای موفق پروژه پرورش آرتمیا در استخرهای فسندوز بود که این پروژه با هدف بازسازی ذخایر آرتمیای دریاچه ارومیه انجام شده است.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره شیلات آذربایجان غربی بر اساس ظرفیت هایی که در منطقه از جمله چشمه های دائمی، رودخانه ها و منابع آبی و چاه های اختصاصی برای پرورش ماهی که در پرورش ماهیان سردابی و گرمابی و دیگر آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد مسوول بوده و زمینه را برای پرورش آبزیان فراهم کرده است.

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی به مجتمع دو هزار هکتاری گرمابی دشت فسندوز اشاره و بیان کرد: مجتمع دو هزار هکتاری فسندوز طرح الگوپذیری بود که با همت دولت تمامی زیرساخت های آن با اهداف عالیه باز سازی ذخائر آرتمیای دریاچه اورمیه احداث شده بود که به علت کم آبی و خشکسالی از سال 81 این مجتمع تعطیل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پرورش آرتمیا در استخر فسندوز با موفقیت اجرا شد

طرح پرورش آرتمیا در استخر فسندوز با موفقیت اجرا شد