مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 19:552019-10-22سياسي

100 استاندارد حوزه هسته ای در ایران تدوین شده است


معاون نظارت سازمان ملی استاندارد بابیان اینکه جایگاه ایران در حوزه استاندارد با یک پله صعود به رتبه 21 رسیده است، گفت: تاکنون 100 استاندارد حوزه هسته ای در ایران تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید مرندی مقدم شامگاه در گردهمایی روز جهانی استاندارد به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون بیش از 100 استاندارد حوزه های هسته ای در ایران تدوین شده است، ابراز داشت: تدوین استانداردهای حوزه هسته ای در شرایطی بوده که به دلیل تحریم ها اجازه حضور ایران در بسیاری از مجامع جهانی را نداده است.

وی بابیان اینکه سازمان استاندارد طی سال گذشته رتبه 22 جهان را ازلحاظ شاخصه های استاندارد کسب کرد که با یک پله صعود امسال به جایگاه 21 رسیده است، افزود: این ارتقا در شرایطی رخ داد که ایران طی سال های اخیر با تحریم های شدید مواجه بود و این مهم بیانگر این موضوع خواهد بود که تحریم ها یک فرصت مهم برای رشد و شکوفایی این حوزه قلمداد شده است.

تدوین 50 استاندارد بین المللی در کشور معاون نظارت سازمان ملی استاندارد بابیان اینکه ایران ازلحاظ استاندارد در بین کشورهای اسلامی رتبه نخست را دارا است، ابراز دات: در قاره آسیا نیز استاندارد ایران بعد از چین و ژاپن همراه با کره جنوبی به طور مشترک در رتبه سوم قرار دارد لذا بر اساس برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 استاندارد حوزه هسته ای در ایران تدوین شده است

100 استاندارد حوزه هسته ای در ایران تدوین شده است