مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 22:102019-10-22سياسي

آغاز خدمت رسانی آستان قدس به زائران پیاده امام رضا(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با فرارسیدن ایام دهه آخر صفر زائران پیاده از سراسر ایران به سوی بارگاه منور ثامن الحجج(ع) رهسپار می شوند؛ - پرچم گنبد علی بن موسی الرضا(ع) به عنوان نماد عشق و دلدادگی به ساحت مقدس علی بن موسی الرضا(ع) و خدمت رسانی به زائران این امام همام بر فراز ایستگاه صلواتی و زائرسرای جواد الائمه(ع) در ملک آباد به اهتزاز درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با فرارسیدن ایام دهه آخر صفر زائران پیاده از سراسر ایران به سوی بارگاه منور ثامن الحجج(ع) رهسپار می شوند؛ رسمی چندین ساله که در سال های اخیر زائر به زائر به تعداد عاشقان امام رضا(ع) افزوده شده است.

زائران پیاده امام رضا(ع) از مسیرهای متعددی و از محورهای ورودی شهر مشهد خود را به حرم رضوی می رسانند تا رسم دلدادگی و عشق به اهل بیت(ع) را در دهه آخر ماه صفر ادا کنند.

با توجه به حضور نخستین گروه زائران پیاده از شهرستان بیرجند در ایستگاه ملک آباد، کار خدمت رسانی به زائران در ایستگاه های برون شهری آستان قدس رضوی آغاز شد.

مجموعه اماکن متبرکه در این ایام 50 ایستگاه خدمت رسانی دایر می کند که 10 ایستگاه در ورودی های شهر مشهد و 40 ایستگاه در داخل شهر وظیفه خدمت رسانی و اسکان زائران را در روز های منتهی به ماه صفر بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خدمت رسانی آستان قدس به زائران پیاده امام رضا(ع)

آغاز خدمت رسانی آستان قدس به زائران پیاده امام رضا(ع)